Skrea strand

Jippie! Imorgon ska jag trängas med en miljard andra människor på Falkensbergs strand. Elelr en av många. Tänker inte säga vilken. Punkt slut.

Nu undrar ni om jag ska till Skrea strand men det vet ni inte, vill inte ha ännu fler som kommer dit för att de vill trängas med mig. Typ en av mina 10 läsare. Fast ni är välkommna, ni är ju bäst!

Det är ju en boråsisk tradition att åka till Varberg eller Falkenberg och bada på sommaren, campa och grejer. Jag kör ny bikini, sarong och spegelglasögon. Oooh! Solen kommer schteka hett, hett, hett!

Ha det gött allesammans!
(Och imorgon kan ni väll stänga ner internet och gå ut och sola så ni inte ser ut som sommarjobbare på fabrik?)








Ursäktar bildkvalité. Solisar från Lindex och bikini från Stuf, Team Sportia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0