Semester imorgon!

Imorgon går jag officiellt på SOMMARLOV! Har jobbat i tre veckor nu och får min fjärde vecka 33. Detta betyder inte lycka utan det betyder städa och tvätta hela nästa vecka och vipps så är jag i Tunisien. Och då vill jag ha rena kläder. Nu tänkte jag nog sova, fast vem vet? Jag kanske stannar uppe hela natten med min Tetris-gadget.

MUMS!

*Sola och bada i piña colada*



Förresten, nu har jag varit duktig och gjort fruktsallad till frukosten på jobbet. Som jag gjort i en och en halv vecka nu men imorgon blir den speciell, det blir banan, jordgubbar, vattenmelon, honungsmelon och sura vindruvor. COME ON AND HIT ME! Ni har ju inte godare frukost..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0