Pedikyr, solsting och god mat

Jag har bränt mig under fötterna. Och lite här och var annars. Annars är det bra. Men fötterna som sagt mår sämre. Pedikyr någon? Ingen som vill bjuda mig på det? Snälla?

Annars åt jag supergod mat, min pojkväns beställning åt jag upp när vi satt vid Poseidon med take awaymat och saft, med fin utsikt och underbart sällskap.



Mina inte så fina fossingar med rostiga fläckar. Efter en blöt vandring från stranden till bilen uppkom dessa i mina nya sandaler. Jag lovar att visa er snart!


Källa

Och förresten, vi pussades med. Efter han varit i Kiruna från söndag till lördag så var jag tvungen, han hade ju saknat mig. Jag är brun, han är vit. Jag är blond och han är dum. Och jag saknade min dumhet när han var borta. Inte illa menat men.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0