Graviditetstest?

Jag har nog den mest korkade pojkvännen i hela världen.

Jag: Jag har köpt något i Danmark till dig!
Han: Ååh, vad är det?

Jag:
- Det är något fyrkantigt.
- Det finns 52 stycken plus 3 som man använder i vissa sätt att använda saken jag köpt eller om man tappar bort en av de 52 kan man skriva på ett av de extra tre.
- I varje hörn finns det på högsta och lägsta värdet en bokstav.
- Under bokstaven eller siffra som det också kan vara finns en symbol.
- Det finns fyra olika symboler för att hålla isär dem.
- Två symboler är röda och två är svarta.
- Det är ofta en symbol i mitten på det jag köpt.
- Det finns en framsida som man oftast döljer för vem man brukar saken med och en baksida som ofta har ett mönster.
- Du har lovat att ta med det till Tunisien så vi inte kommer ha så tråkigt om vi nu skulle få det.

Han: Eeh, ett graviditetstest?

Vad tror ni? Ska jag fritera honom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0