The best of me;

Du är som solen själv
Du lyser upp min dag
Du värmer mig om dagen
Du ger mig energi att klara mig

Så nu när du är borta
Vad händer då?
Frågan den finns alltid,
Varför finns jag kvar?
När du nu är borta,
men kärleken är som jag
ensam kvar!

"Failure, what's failure?
Fail, how do you fail?
Do you fail if you're not good enough?
Or do you fail if you're having a bad day?
Tell me, how do you fail?

Victory, what's victory?
Win, how do you win?
Do you win if you're good enough?
Or do you win if you're having a good day?
Tell me, do you win when you fall?
Do you win when you fall in love?"



When right is wrong
When weak is strong

When good is bad
When joy is sad

When open is closed
When close is far

I wont miss you at all.

Nu smälter snön och mitt hjärta fryser till is.
När vårvindar kalla viner runt husets alla knutar,
vill jag ligga i min säng men ensam ute står jag helt naken,
öppen och röd av kyla.
Ännu smälter snön och jag känner hur mina fötter fryser,
Ännu smälter snön men snart är hela jag frusen.
Sist av alla delar av min kropp fryser mitt hjärta.
Jag blir stel och det blir lika kallt som den varmaste värme.
Lika varmt som den kallaste kyla.

Inget jag inget du inget du inget jag.
Jag skulle aldrig blivit beroende av värme
för nu står jag här, fastfrusen och stilla.
Det är lika varmt som brinnande kol där jag står fastfrusen i marken.

Om jag kunde skulle jag köpa en biljett till månen, bara så jag kan finna dig.

Om jag kunde skulle jag springa baklänges genom sahara, bara så jag få krama dig.

Om jag kunde skulle jag simma genom atlanten, bara för att få pussa dig.

Om jag kunde skulle jag flyga över molnen, bara för att få älska dig.

Om jag kunde skulle jag göra allt, bara för att få vara vid din sida i resten av mitt liv.


När ditt hjärta har funnit sitt, ska mitt hjärta finna ditt
Känslan blir som vid en solnedgång, när de sista strålarna når ditt hår
När du försöker förklara något svårt och den du förklarar för förstår
Då är det dig jag tänker på och du som tror att du vet var stjärnorna kommer ifrån
Stjärnorna på himlen lyser upp vår väg
Stjärnorna i din blick får mig att våga lite till
Du sätter mitt hjärta i brand 
För när ditt hjärta funnit mitt, har våra hjärtan funnit varann


Would you care if I said it hurts?

Would you care if I said it's wrong?

Would you care if I made up my mind about jumping of the roof?

Would you care if I  am awake all nights?

Would you care about me when I need to be taken care of?

Would you care like I care for you?

Can you force me to take care of myself and force me to let you take care of me?


Om jag någonsin kommer le igen, ler jag för dig.
Om jag någonsin kommer vara, så är jag för dig.
Om jag någonsin kommer dela något igen vill jag dela det med dig.
Om jag någonsin kommer älska igen, kommer jag älska dig.



Jag har en plan, en dröm om att förändra världen till det bättre. 
Jag vet precis vad jag vill göra, jag vill plugga klart gymnasiet för att sedan se om jag kan få jobba ett år eller två innan jag åker ut i världen samtidigt på resorna som jag kommer föra dagbok och läsa så jag kan undervisa i Afrika. Jag tänkte resa genom Europa för att hjälpa till, i soppkök, på härbärgen, i kyrkan eller något sådant i olika städer, olika länder. Jag ska göra det i välgörenhets-syfte och sedan åka ner till Afrika och undervisa, hålla föredrag, leka med barnen och hjälpa till att förebygga HIV, AIDS och andra sjukdomar, inte som sjuksköterska utan jag vill informera.

Jag har en plan, en dröm om att förändra världen till det bättre.


Kommentarer
Postat av: Tiffany ;)

Shiit Beiis :O du e verkligen bra!! =D hare grymmens'pöss!<3

2010-01-03 @ 14:45:45
Postat av: Beiis

Aw, tack! <3

2010-01-03 @ 15:41:38
URL: http://alltombeiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0