Nu tar det slut

Ja, nu tar lovet slut. Skolan kommer igång snart. 
Så nu är det bara idag sen börjar jag skolan, det hade inte gjort något om lovet var en vecka längre eller något. Dock är det bara 8 skoldagar tills vi får ett uppehåll med resan till Italien som varar i 10 dagar. Men det ska ändå bli skoj att komma igång med rutinerna igen.

Ni skulle egentligen se mig just nu så jag tänkte beskriva mig och hoppas ni inte dör av att jag är 17 och har samma problem som min 4åriga lillasyster.

Jag har tofflor (som enligt Erik ska lösa alla världens problem), leggins med hål i och ett nattlinne med snobben på även om jag vaknade för en timme sedan. Sen var det så att jag skulle fylla i min nya kalender jag köpte igår och det gjorde jag med tusch och bläck. Allmänt trevligt var det nu vid frukosten, där jag bara drack en chai-latte, när mamma undrade vad jag har gjort på händerna.. Jag har då röd tusch och bläck-fläckar på hela händerna! Fail på det alltså..

Sen har jag nu börjat följa tre bloggar under lovet, http://Ekkemusikblogg.blogg.sehttp://Jennysrubriker.blogspot.com och http://UnitedStyle.blogg.se.

Så dagens planering består av att måla naglarna, packa min väska, duscha, städa och vika ihop min tvätt som hänger ute i badrummet. Mamma får nog fnatt snart.. Och under tiden kommer jag nog fastna här och uppdatera samtidigt som jag lyssnar på världens bästa spellista på spotify.

Så nu borde jag faktiskt sätta igång med det här, klä på mig kläder är nog bra med.

Kärlek på er, är det något är det bara kommentera om ni vill påverka bloggen.
Ni är bäst!

(Dessutom har jag runt 20 unika om dagen nu *lycklig*)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0