Jag ska tvätta, stryka, packa och glömma hälften?

I just can't stop loving you
I can't even understand how I feel
Neither descibe it

I love you.


Efter världens bästa dag kommer världens bästa kväll utan världens bästa sällskap men med världens bästa sängkombination (två täcken och sex kuddar) så kommer jag kanske överleva.

Snart åker jag till Italien med, på fredag redan, så idag ska jag skriva en packlista och provpacka om jag inte skippar det och tvättar. Usch jag hatar att tvätta. Vad tycker ni om det förresten? Älskar ni att tvätta eller är ni som mig? Tycker mer om sniglar än att tvätta? PS. sniglar är äckliga.

Men hade jag fått tvätta i en sån här hade jag varit lite lyckligare.
Ellerhur är den snygg?


Kärlek.


Kommentarer
Postat av: Madden

Snacka snygg!

2010-01-19 @ 20:02:42
URL: http://ekeroth.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0