Italien på ingång



10:45 imorgon lyfter planet från Landvetter.. usch!

Jag åker till ett land där jag aldrig varit förut, det lär blir spännande och lite främmande.
Precis så är ledorden för VUI UF när vi tillsammans med klassen drar långt från Sveriges snöslask och hoppas på bättre väder i Rom, Vatikanstaten, Florens, Pisa och Venedig. Jag lovar att fota som en galning och jag tänkte bara säga en sak till er som betyder, jag kommer sakna ihjäl mig efter er. 10 dagar är ändå ett tag.

Och till Erik, jag kommer sakna dig mest, du betyder så himla mycket för mig! Nästa gång åker vi någonstans ellerhur? Mamma tyckte förresten att ditt önskemål var helt okej att det nog skulle kunna funka till sommaren, jag hade velat det väldigt väldigt väldigt mycket. Du betyder mest :*

Dessutom hoppas jag ni står ut med en paus i bloggen på tio dagar. Jag kommer sakna det.
Puss på er! <3 (och sakna mig inte, inte för att ni kommer det men..)

Kommentarer
Postat av: Ekke

Vill bara säga att jag älskar dig! jag älskar dig över allting!:D<3 jag kommer sakna dig så otroligt mycket nu när du är borta! jag kommer knappt kunna vänta!:O<3 men har inte mycket till val:)

Du är det bästa som hänt mig, och det låter som en underbar ide att vi får åka iväg!:D

hoppas du kommer ha det underbart i italien! och kom ihåg att folk tänker på dig(A)<3

Puss<3

2010-01-21 @ 19:27:50
URL: http://ekkemusikblogg.blogg.se/
Postat av: Beiis

Klart jag kommer komma ihåg det, sitte rhär och är tårögd fina fina du! <3 Jag älskar dig med!

2010-01-21 @ 19:36:15
Postat av: Linn

jag kommer sakna dig <3

2010-01-21 @ 20:54:03
Postat av: Linn

jag kommer sakna dig <3

2010-01-21 @ 20:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0