I'll never come home again

Att finna en obokad stjärna på himlen
Är lika svårt som att finna sin väg ur sahara
Det är inte alltid lätt men det måste göras
eller inte göras för att bevara det man hade innan
Det som betyder mest för mig känns inte viktigt för dig
Inte på samma vis
Jag vet inte hur jag ska handla
Då jag nu går tillbaka till min dagbok
Finner inga svar, jag finner inga svar
Du får inte lov att göra såhär mot mig
Om jag kunde få allt ogjort hade jag det
Det vara så mycket bättre innan
Nu är allt förstört
För att du fick mig att prioritera om
Du fick mig att ändra på mina principer
Aldrig mer ska det få hända
Aldrig, aldrig, aldrig mer.
Även om du betyder nu så ska jag lämna det i det förflutna.
Hejdå, förväl du är inte en del i mitt liv längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0