Helt galen, galen i dig!

I ditt himmelska leende, ditt skratt, helt galen, galen i dig och att vara förälskad.

Tänk att få möta varje dag med dig vid ens sida..



Idag behövdes det, idag gick jag upp 4:40.. Det säger väll allt?
Jag vaknade, duschade och rätt somd et var började jag blöda näsblod i duschen.. så jag missade hela balsambiten. Men håret känns mjukt ändå!

Jag blev försenad, åt sjukt äckligt bröd (jag vet att man inte ska säga så...) till frukost. Det blev två bett och en banan med tre glas nyponsoppa. Den du! :D I score high score!
Eller inte.. läskigt nog åkte jag bussen som gick 06:04 i morse och var i viared vid 07:10. Läskigt mörkt och jag fick typ panik när jag inte hittade.. som jag brukar få i sånna situationer. Men jag hittade dit och så satte inventeringen igår. Uuuuugh jag är trött nu asså! Men det är gjort!

Så jag har allt som allt räknat hela dagen. Jag är grymt bäst!
Skönt att ligga under täcket nu äre iaf..



Varför är det som det är och inte som jag vill att det ska vara..?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0