Är det som vi tror att det är eller hur är det?

So you think you can tell, heaven from hell?
..
How I wish, how I wish you were here..

Det finns så mycket jag inte förstår mig på.
Bland det första är det att man är omanlig när man gråter.. Det stämmer ju inte direkt.
Är man snygg har man dåligt självförtroende.
Tycker man inte om att festa är man tråkig.
Emosar skär sig.
Fjortisar ligger med halva stan.
Bara för man tycker om kläder är man automatiskt homosexuell.

Det finns så sjukt många fördomar och jag tycker inte det ska få vara så egentligen.
Men hade man varit tvungen att skaffa sig en bild av varenda människa man mötte hade det tagit väldigt lång tid och därför är fördomarna bra.

Men i hopp om att vara mindre fördomsfull så hoppas jag att ni försöker med.
Inte drar alla över en kant.

Ärligheten är också viktig, våga vara sig själv och säga som man tycker.
Inte dra ut på det utan bara göra.

Så det jag ska göra nu är städa, gå in mina skor och tvätta.
Jag hatar att tvätta men älskar rena kläder.
Slå den du!

Men som ni vet så uppskattar jag att ni läser min blogg (:

Pussilipuss <3

Kommentarer
Postat av: Ekke

haha :D jag håller med om att fördomar är åt helvete, gråta är egentligen inte omanligt^^ däremot uppfattas de så:(



många andra grejer är ju mycket skämtsamt!:P



Hälsningar mannen myten legenden Erik

ekkemusikblogg.blogg.se



wish you were here:D

2010-01-07 @ 19:57:02
Postat av: Beiis

Tro inte så mycket, ;)

2010-01-07 @ 20:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0