Ever, ever after

Tycker varenda liten läsare jag har, ni gör mig så glad när ni kommenterar eller visar er genom min statistik.
Igår var ni hela 23 stycken! :)

Idag har vi projektarbetsdag inför UF-mässan imorgon, spännande är det i alla fall. Dagen spenderas i sängen tills jag inser att jag måste städa, packa och tvätta. Det är verkigen inte okej! Jag förstår inte vad som hände, det var så himla fint och städat när Erik var här mellan lördag-söndag.. Jag är trött på mig själv!

Frågan är nu om jag orkar baka scones till frukost för att lyxa till det, jag är verkligen inte sugen på hönökaka. Fast kärleksmums hade varit kul om jag bakade med, kanske till klassen på torsdag? Det är ju ändå dagen innan Italien. Jag längtar så in i norden mycket! Speciellt till jag får komma hem igen, kommer sakna allt så fruktanstvärt mycket! Och bloggen, den kommer vara död. Men det första jag gör när jag kommer hem är blogga, jag lovar!

Nu blev det en enkel frukost med hönökaka bara för jag var så himla hungrig.. Dessutom hade min sjuka lillebror redan ätit frukost.



Det blir nog toppen! (Bilder på mig, killarna i min klass och min flygresa till Turkiet 08)

Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0