Den bästaste Linn i hela världen

Det finns en tjej som inte är som alla andra, hon är så himla bra och bäst av allt så är hon en av mina allra bästa vänner. Vi har varit med om mycket tillsammans och inget jag någonsin kommer ångra för vi har alltid så kul!

- Kommer du ihåg när vi träffades officiellt första gången och jag babblade som en eh jag vet inte?
- Hur tidningskillen tyckte vi var coola med Olas krona som jag hade gjort.
- Hur vi träffade de andra flickorna.
- Gick före Charlotte Perelli i kön till Colorado?
- När du hade sånna där söta strumpor när du var hos mig och sov över?
- När vi hamnade på framsidan av GP's kulturtidning var helt galet!
- När vi kramas bara som vi gör?
- Våra superlånga smeknamn? :D
- Julklappsbyten och rock-grejen i stan när vi var på gräsplätten med Siri <3

Bara för att nämna några saker vi gjort tillsammans..



Jag önskar att det alltid kommer vara vi, för det är svårt att hitta en så fin vän som dig!
Jag älskar dig, LuffLinn! Vi kommer ha det sjukt roligt i framtiden, minst lika roligt som vi haft nu under dessa tre år vi umgåtts via internet/i verkligenheten. Så du måste faktiskt komma hit och sova över, det hade varit myspys :D


Kommentarer
Postat av: Ch Andersson

vf ingen sån här cool grej om mig? :O

2010-01-20 @ 19:06:38
URL: http://chandersson.blogg.se/
Postat av: Tiffy yeah! ;)

Hahaha aa elr hur :O glöm inte lilla mig me?!? ;)just kidding!(a)hahah men kmr du ihåg laxanfallet?! xD hoppas du får de superduper kul på din resa! =D många kramar<3

2010-01-20 @ 21:17:43
Postat av: Anonym

ÅÅh du är så himla bra gumman <33

Jag Älskar dig Luff, kommer jag alltid göra! <3

DU ÄR BÄST! :D

2010-01-21 @ 20:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0