Visst trivs jag..

men inte så mycket att jag VILL vara i skolan till sex när jag slutar fyra. Klockan går otroligt långsamt och med inställd lektion äter jag en andra frukost och ska snart plugga retorik. Ibland har man tur och nu fick jag reda på att vi inte har någon spanska heller. Fan vad underbart!

Då kanske jag hinner springa upp två våningar för att få hjälp med planering. Vet ju inte vilken tid men.. Nu blev min dag genast mycket bättre! Wiiie! Dock är jag lite orolig, min lillebror är supersjuk. Mer än 40 graders feber och spyr som en kalv. Stackars liten.

Jag vill ha en dusch, en lång och varm dusch. Tid att måla naglar på riktigt och bara ta det lugnt, byta lakan hade varit skönt. Men helst av allt så vill jag ha helg! Så jag kan få åka hem till Göteborg och träffa världens bästa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0