Världens bästa sak

Jag menar det verkligen, det här är en ängel från himlen.
Nej, kanske inte.. Men det är en mjukgöringskräm för hårbotten utan olja från Cutrin by Lumene. (Det vill säga, håret blir inte fett efter användning)

Jag köpte den på båten efter mitt plötsilga anfall av torr hårbotten och nu är den nästan bättre än den var innan anfallet. Det är sjukt grymt! Jag betalade 117,50 kr på båten så den borde vara billigare i verkligheten.



Detta är mitt nöd-kit som jag just nu ÄLSKAR.



Förklaring:
(Vänster till höger)
Cutrins hårbotten-salva
Foundation från Isadora
iPod <3
Örhängen från Lindex/Kappahl (?)
Mascara från Stockmann (Lumene)
Läppglans från H&M
Ögonskugga från Mist Sthlm
Nagellack från Italien
Sjal från H&M, Helsingfors

Måste bara säga att sjalen är supercool! Riktigt bra köp, tror jag betalade ~60 kr totalt för läppglans och sjal.
Snacka om att jag är en lycklig människa! Jag kanske får träffa Erik imorgon även om det har utfärdats en klass två-varning. Det var nästan helt okej sa mamma nu bara för en liten stund sedan, det bästa av allt är nog att han inte vet om det själv än! :) Så nu blir det samtal till min käre far för att se om jag kan komma dit imon och äta lunch innan jag träffar älsklingen och sedan sova över där. Det borde inte vara några större problem.

Förresten, jag har ett slutdatum när jag byter från Telia till Comviq. Sista mars. Då fyller jag ju snart 18 så då borde jag ha råd med en ny mobil, eller så sparar jag till en resa med älsklingen. Svårt val..

Nej egentligen inte.

Jag tycker ni ska skicka era spotify-listor för jag har typ tröttnat på min bäst-lista men jag kan ju länka den till er med. Bäst <3 (Hoppas det funkar)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0