Vad är klockan egentligen?

Beiis: Titta inte på klockan.

Alexander: Varför?

Beiis: För jag säger det?

Alexander: Okej.

Beiis: Har du gjort det?

Alexander: Nej..

Beiis: Bra!

Alexander: Varför ska jag inte göra det?

Beiis: För då exploderar det!!

Alexander: Då kanske jag ska kolla på klockan nu då..

Beiis: Neeeej.. förresten, hur mycket är hon?

Alexander: Ser du inte det i chatt-fönstret?

Beiis: Jo.. *suck*


Inte ens det går han på. Dock kommer jag aldrig förstå mig på mannens hjärna, han tittar inte på klockan när jag motiverar med att han ska göra som jag säger. Men när jag hotar med att det ska explodera så är det helt plötsligt lockande..? Var finns logiken?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0