Stand and fight

Okej, snön är helt okej. Slipper vinterjogg imorgon med mina fötter.
Okej, dikten jag ska läsa idag är kanske lite knäpp.. Men jag tycker den är okej.
Okej, jag borde nog valt att ta sovmorgon idag istället för att närvara vid en lärarlös data-lektion.
Okej, jag ska städa idag!
Okej, jag kommer inte städa, jag kommer plugga.
Okej, det är inte säkert men..
Okej, säkert är det att jag kommer prata med världens bästa.
Okej, jag erkänner väl då, min iPod är superviktig för mig..
Okej, jag är kär och galen!!
Fast det har jag inget emot att vara :)

Så idag är det en meningslös onsdag, en pluggonsdag. En onsdag som är innan torsdag som är innan fredag och på fredag är det helg och pojkvänsbesök och pluggsöndag. Jag är lycklig?

KLART! :D (ordet okej är INTE okej)

Kommentarer
Postat av: Ekke

det löser sig!:D

Älskar dig gumman!:D<3

2010-02-03 @ 16:38:46
Postat av: Beiis

Det är underbart att du finns, ÄLSKAR DIG!! <3

2010-02-03 @ 17:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0