Lycklig.

Bästa helgen någonsin. Världens bästa pojkvän.

Vanliga människor bär varandras bördor, jag och Erik bär varandras plank (alltså han bär mina).
Ikea-besöket var alltså helt godkänt. Allt var bäst och han har ju de sötaste syskonen i historien!

Nu sitter jag här och knaprar på små små tomater och tänker.
Erik vill också ha en soffa på balkongen, det är superbra ju!

Så nu ska ni få ta den av en underbar låt.
Någon som jag och Erik inte har sjungt tillsammans än.
Inga kan älska som vi.


Kommentarer
Postat av: Ekke

Lätt bästa helgen! jag har världens bästa flickvän:)



Allt var bara så perfekt under helgen, plus att jag nu har fått träffa hela din familj:) du är så underbar!



Fin låt!



Jag älskar dig Beatrice Johansson<3

2010-02-28 @ 23:07:16
URL: http://ekkemusikblogg.blogg.se/
Postat av: Beiis

Tihi, vad du är söt! <3



Det var superkul, hela helgen! :) Jag älskar dig med Erik Jagstedt. <3

2010-03-01 @ 07:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0