Tre sanningar om mig

1) Jag tycker det är praktiskt att bara ha på sig pyjamas hela dagen. Då slipper man använda kläder som behöver tvättas och man slipper byta om två gånger. Dessutom är pyjamas sååååå skönt! Smart ellerhur?

2) Jag vill ha en traktor. Men hur ska det gå när jag verkligen inte vågar köra bil? Det är nästan värre än höjdskräcken. Då är det illa.

3) Idag har jag ätit; En källarfranska med ost, två stora bitar mums-mums, en halv påse chips och en halv påse ostbågar, kassler och pepprig potatisgratäng (alltså oätlig) med massa sås, en räkmacka och till detta litervis med cola och ett glas juice.

Kommentarer
Postat av: Anonym

shit man blir tjock om man äter så mycket

2010-02-21 @ 19:59:14
Postat av: Anonym

varför tog du bort kommentaren det var ju bara ett bra tips att man kan bli fet av så mycket mat

2010-02-21 @ 20:18:16
Postat av: Beiis

Eller så trivs man så bra med sig själv +/- några kilo 'anonym'. Det är ganska tragiskt att du orkar lägga energi på det här och sen att du tror att du är anonym är lika tragiskt det.

Du fick ett helt inlägg tillägnat dig, se det under 'IP-adress, vadå?' du bör också läsa 'Tre enkla tips'.

För seriöst, hur moget är det här?



Kram, du vet att jag vet vem du är, mohahaha!

2010-02-22 @ 08:22:52
URL: http://alltombeiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0