These are the days of our lives..

But hey, I can't dance! No I just can't.
Känslorna tar över och nu svävar jag.

Förresten, jag såg världens sötaste barn idag på bussen! De var så sjuuuuuukt söta att jag lätt hade kunnat betala för att få vara barnvakt någon gång. Charmigast ever så sätter sig pojken (2-3 år) och låtsassover med benen åt gången och huvudet på armstödet. Då kommer en äldre dam på bussen och utbrister "Nej men titta en så söt liten, han sover, schhh" sen när hon och några fler gått förbi så kikar han upp och tittar på mig. Så kan jag inte låta bli att säga att han var en lurifax, men att det var bra jobbat. Samtidigt sitter hans storasyster (4 år) och sjunger om allt hon ser i sätet framför mig. Jag var som förtrollad och helst av allt ville jag ta med mig barnen hem. Men med mig hem förljde istället ett ONYX-kort som låg tappat på bussen.. Så det var la dagens goda gärning att ringa dit och se vem som äger det och bli uppmanad att lämna in det.

Dessutom har hår-problemet löst sig, på onsdag ska det läggas i askblonda slingor :D
*Lycka*

Så snart är det helg! HELG = LOV! :D <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

Naaawww -

2010-02-10 @ 21:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0