Sommar på väg?

Jag hörde med min mamma efter rykten som sa att hon hade sagt att snön kommer ligga kvar till april. Det gjorde mig sjukt deppig när hon erkände att så kanske det kommer bli, det värsta är att hon är lärare i geografi och borde kunna sånt.

Nu har dagen börjat, helt sjuuukt underbart!
Kan ju bara säga att jag ska dra till storstan efter skolan och sedan ska jag typ inte göra någonting i en evighet innan Erik möter mig vid fyra. Vilken underbar dag, förutom att jag bara har en lektion mellan elva och halv ett. Lyckat. I regn och slask.

Nu blir jag arg för mellanslag typ inte funkar på den här datorn. Dessutom är jag godissugen, jag har inte dammsugat och hemma i mitt fönster står en chips-påse. Resten är superstädat efter gårdagen (det vill säga allt ligger i en svart sopsäck bakom fotäljen under kuddarna. Mohaha!

Utvärdering på Ikea-besöket kommer imorgon, bilder hoppas jag och utvärdering på hur läskigt det var att bli vuxen. Och blöt om fötterna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0