SnöskottarBeiis?

Beiis: Jag funderade på traktor ett tag.. erkänn jag hade varit söt i traktor?

Alexander: Haha klart, bondebea..

Beiis: Nej snöskottarbea nås på 0705-XXXXXX, tar betalt i vinflaskor - helst vitt och dyrt eller jordgubbschampagne. Satin-lakan och ersättning för hyran funkar också bra tack

Beiis: Eller så kan ni alltid bjuda mig på lyxig restaurang. Det skadar inte om ni betalar klänning och den biten med. Förresten vinet ska bubbla med

Beiis: Tror du jag hade lyckats?

Alexander: Tveksamt.. tror inte du hade kommit framåt med traktorn

Beiis: Just det BENSIN eller vad traktorer nu går på..



Nu kommer traktor-planerna upp i  huvudet igen, det känns ju toppen. Om man ändå kunde få bestämma sin egen valuta.. Detta är alltså en helt vanlig lördagkväll och jag pratar med en helt vanlig, snäll kille på msn. Ändå blir det så tokigt.

EDIT: Detta är mitt inlägg nummer 400. Heter det fyrhundrade eller vad heter det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0