Snart, snart, snart

är det lov!

Och jag har som vanligt späckat schema..

På fredag ska jag fira alla hjärtans dag för första gången någonsin tillsammans med Erik. (Vem annars?) :D

Lördag blir en slapp dag hos pappa och present-utdelning.

Söndag ska jag på tjejträff med de allra bästa (och där ska jag byta julklapp med Siri, haha) vi ska även sova över och ha det myspys!

Måndag kommer jag hem, packar.

Tisdag åker jag till Helsingfors och kommer inte hem förrns torsdag.

Sen blir det plugg tror jag.. ousch vilken full vecka.

Erik kommer hem på lördag så jag får träffa honom på söndag om jag har tur :D *lycka*

Kommentarer
Postat av: Ekke

Underbart!:D<3

2010-02-10 @ 22:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0