Pyjamasbyxor, modernt?

Jag funderar på en sak, är pyjamasbyxor snygga?
Tänkte stolt visa upp mina, de är ascoola.
Ni håller med. Jag vet.

Jag borde faktiskt mejla en modegud och be honom/henne fixa så det blir modernt.
Kan cykelbyxor så kan pyjamasbyxor!!?


PS. Det ligger massa gott i den där magen, haha!
Och den ser ut som den brukar efter helgens intag.
'Anonym', du behöver inte oroa dig. Jag är inte fet, jag trvis med mig själv.
Jag skriver detta för jag vet att du är en av de 30 som föjer min blogg.
(Förresten, imorgon tycker jag du kan titta på mig.)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sånna har ja med, fast tröjan :p

2010-02-24 @ 17:12:00
Postat av: Beiis

Jag med :D

2010-02-24 @ 20:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0