Nu blir det VARMARE!

Jag vet att det har varit väldiga diskussioner om jag lever eller inte på bloggen. Därför tänkte jag fortsätta på det och säga att även idag lever jag. Förresten, det kommer bli varmare! Och snön kommer försvinna!
förstår ni hur lycklig jag är? Min strejk har äntligen fått vädergudarna att överväga att ta bort snön sägs det enligt vädergudarnas troende. Meterologerna. Förresten så brukar SMHI ha fel. Nej nu ska inte min hiss bli en diss, men fy tusan, jag hatar SMHI. Och DMI är på danska och jag förstår inte danska. Danska är ett grötspråk, skånska funkar men danska? Snälla..

Men litar vi på aftonbladet så säger de att det kommer bli varmare, jag har bevis!
http://www.aftonbladet.se/vader/article6667604.ab

Och bilden i artikeln är på slask.

Så nu ska jag iväg och äta med min mamma och deppa över slaskmängderna.
Men tro mig, jag kommer aldrig säga att jag hellre vill ha snö än slask och vår.












Jag vill inte ha slask. Då är dte bättre med snö.

Trodde ni mig är ni skyldiga mig en tia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0