Men.. men.. vadå?

Min status på facebook är just nu: Är det bara jag som är insnöad?
Pappa ringer och påpekar att insnöad kan betyda korkad och insnöad som i det där med snö.
så om någon säger något taskigt så vet jag vad det betyder.. saken är att det inte gör någon skillnad om jag vet vad de menar om de tycker jag är insnöad på pappas sätt. Jag är ju en dum blondin, right?

Dessutom säger han att jag är mer finsk än vad han är och mamma är skåning.
Jag är typ miljoner gånger mer finsk än han för jag har varit miljoner fler gånger i Finland än vad han har.
Han har varit där noll gånger. Jag har varit där en gång.
Sen gjorde jag misstaget att inte söka upp finska ishockey-laget som Sverige ska spela mot imorgon.
INTE okej. 


Pappa: - Hejdå
Jag: - Men nästa helg.. jag tänkte..
Pappa: - Jag är inte kvar
Jag: - Vad har ni för planer?
Pappa: - Bla bla bla
Jag: - Jag ska ändå träffa Erik, fast det vet han inte om än. 
         Han får anpassa sig.

Vilken dålig flickvän jag är.. klart att jag inte kan bestämma sånt själv. Bara jag slipper vara hemma.
Om mamma någonsin skulle se det här så är det bara så att jag tycker om plogade vägar och sånna finns inte hemma. Sadface.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0