Melodifestivalen del 2, nästan LIVE

Okej, jag säger live från Melodifestivalen via tv-apparaten.
Mist-tjejens klänning var det osmakligaste jag sett.. Vem tillåter någon ta på sig en sån klänning?

Men Erik Saade var supersöt (som vanligt.. haha) och gick vidare till FINALEN! Tillsammans med Salem och Ola. Bara män än sålänge!

By the way, är det inte samma gubbar och tanter som skriver alla låtar, varje år?
Och ALLA artister har varit med varannat år, exempelvis Andreas Johnson? Har jag fel?
Undrar verkligen hur det urvalet går till.. Sen tror jag till exempel Andra Generationen + Dogge blir utvalda bara för att det blir bra tv om några är favoriter. Jag vet inte men jag tror att SVT tar in de som gör bra tv för de tror säkert att ingen är intresserad av det annars. Är det så tror ni?

Jag hade ju tittat oavsett och kanske röstat om alla hade varit på Salem Al Fakir och Olas nivå.

*Någon söt kanske kan förklara varför man har en röd elgitarr om man är 50+ och svartklädd i en större storlek? När han inte ens spelar på den så det hörs? Ser ut som han spelar på en vanlig gitarr.. vad är skillnaden?*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0