Lov är bra eller?

När vinterns kyla biter och snön ligger meterdjup
Så vet jag att du finns där, du är du
Som solen lyser upp så lyser du upp min dag
Det bästa utav allt är att tillsammans med dig är jag bara jag
Mitt i natten eller mitt på dan'
Så är du stark och jag är svag
I behov utav dig och kärleken vi delar
Så om jag någognsin gör mig illa så är det du som mig helar
Sommar som vinter
Långt bort eller nära
Så finns du i mitt hjärta
Aldrig längre bort än så
Det är dig jag vill leva med
Det är bara dig som mitt hjärta tänker på


Min lilla present till Erik på vår alla hjärtans dag igår.
It's a kind of MAGIC.
We are.

Så kom hem snart, låt tiden gå fort! Jag åker bort också bort snart men jag tänker på dig härifrån.







Vad ska alla ni söta läsare hitta på på lovet? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0