Helg!

Jag har en helt underbar dag framför mig, jag ska först ta mig igenom en dag i skolan mellan 10.10 och 12.30/14.30 jag vet inte om vi har sista lektionen. Sen ska jag köpta fritidskort och ta mig till världens bästa! Det ska bli supermysigt efter min resa i Italien så behöver jag det. Förhoppningsvis så kommer jag hem till melodifestivalen imorgon, helt galet att det börjar nu igen, hoppas på min ex-idol Ola kommer gå vidare. Nu är jag fjantig :D

Men det gör mig inget, jag är sån och det är så.

Det är så svårt att hitta de rätta orden
Så svårt att formulera sina känslor
Sätta ord på något obeskrivligt
Det är som att vara på två ställen samtidigt
Omöjligt, men man vill gärna göra det omöjliga möjligt
Hur jag än försöker så når jag inte fram
Hittar inga ord så jag säger de starkaste jag vet
JAG ÄLSKAR DIG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0