Godnatt!

Nu ska jag vara duktig och sova bort hela kvällen hade jag tänkt.
Lär inte bli så men jag ska läsa 10 sidor retorik först och sedan sova.

Dessutom har jag världens sötaste pojkvän. Vill ni ha bevis? HÄR finns det.
38 dagar.

Jag funderar på att skapa mig en egen liten värld där jag är prinsessa och allt är som jag vill ha det. Inga köer, ingen snö och bara massa kärlek. Det ska vara snyggt och prydligt och människorna som bor i min lilla värld ska vara lyckliga. Alltså skippar vi all ångest, snö, mens, svartpeppar, snö, taskigheter, bakfylla, långa avstånd, krångliga system, krångliga tankar, snö och mensvärk. Drömmarnas land.

Dit ska jag bege mig nu innan klockan är nio, hoppas inte den inre blödningen finns kvar från förra nattens drömmar. Den var enorm och jag trodde jag skulle dö. Tänk vad hemskt.


Kommentarer
Postat av: Ekke

Du är så underbar va!:D får jag vara din prins i din dröm?(A)

och om jag får vara de så skulle jag gärna vilja att förkylningar inte skulle finnas(A)<3

2010-02-24 @ 11:29:46
Postat av: Beiis

Inga förkylningar heller nej, och du är alltid min prins. <3

2010-02-24 @ 15:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0