Gissa?

Jag hatar snön.
Jag hatar den.
I februari. Snart mars.

Enda anledningarna varför jag skulle tycka om den är; (enligt Martin H)
1) Ååh bergstoppar är sååå fina när det är snö på dom.
         - Jag ifrågasätter; brukar inte bergstoppar vara snöiga?
2) Man kan åka skidor.
         - Jag ifrågasätter; tycker du att det är kul att bryta alla ben i kroppen?
3) Norrsken är vackert blablabla.
         - Jag bor inte tillräckligt norr ut för jag har inte sett något norrsken. Någonsin. Stackars mig.

Har ni fler anledningar varför jag ska sluta snöstrejka?
Kommentera gärna så ska vi se att de kommer upp med fina ifrågasättningar.


Kommentarer
Postat av: hanna

mer snö = mer tyngd på skolan tak = risk för ras = stängd skola

2010-02-22 @ 18:18:09
URL: http://hannawernerods.blogg.se/
Postat av: FLLLLLLLODZ

mer snö = mer tyngd på skolans tak = risk för ras = alla dör = vi får slippa skolan och vila i frid

2010-02-22 @ 18:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0