En dag till

En jäkla dag till sen är det torsdag och sen kommer fredag alltså är det onsdag idag.
Smart. Idag så är det föräldramöte och så kommer våra älskade tulpaner med. Vi i min klass ÄLSKAR tulpaner.
Så om någon vill köpa en bukett med 10 finfina tulpaner för 50 kr idag eller imorgon skulle ni underlätta för mig.

Jag vet inte och frågan är om jag vill veta. För det jag vet har jag glömt och det jag glömt vet jag inte.
Snart blir det retorik. Skoj! Jag ska hålla tal idag om hur man får vad man vill ha, spännande, ellerhur?

Jag tänkte att ni också vill veta.

1) Vara hjälpsam
2) Argumentera
3) Visa tacksamhet

Argumentationen är viktig att den påpekar den andres fördelar.
Tjata aldrig. Alla har dåliga dagar, det vet ni.

Så nu ska jag typ dö. Förkylning på gång. Jag lever! Jippie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0