Chokladpudding, hmm



Denna tjej kommer vara lyckligast imorgon. Jag ska upgås med världens bästa innan han åker.
Denna tjej är en glad tjej. Som ätit chokladpudding och grädde till middag idag.
Hon vill inte att folk gnäller om att hon ätit för lite, för efter att ha sett en hemskt detaljrik magsäcksoperation på en man a la 273 kilo så är man inte hungrig längre.
Denna tjej är just nu så tillfreds med sitt liv att  spanska-provet som är imorgon gör någon skillnad.
Hon har inte heller packat för tre nätter borta. Hon borde städa och tvätta men kanske mest av allt plugga.

Trots det så är jag lycklig. Väldigt lycklig.
För jag ska fira alla hjärtans dag imorgon med min älskade.

Puss på er mina älskade läsare.


Kommentarer
Postat av: Ekke

Alla hjärtans dag med dig kommer bli de finaste jag varit med om:) och det är för att jag gillar dig så mycket!

Du är mitt allt! jag älskar dig!<3

2010-02-11 @ 22:53:47
Postat av: Beiis

Jag älskar dig <33

2010-02-12 @ 23:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0