8; Tomtegubben som hade snuva

Idag sprang jag för mitt liv. Vet ni varför jag sprang? För jag inte ville missa bussen.

Så nu måste jag erkänna att mitt liv är väldigt bra, klarar mig jättebra! Dessutom kommer mormor hit imorgon, blir det julklappar eller inte är frågan, hur snäll har jag varit?

Med tanke på att 2/3 av alla paket jag får av henne är från tomten. Och jag är 18.




Uppföljning på gårdagen, jag är rädd för fyrverkerier och jag VAR rädd för tomten när jag var liten as any other child. Men jag gömde mig bakom soffan.

Kommentarer
Postat av: Linnea

hej =) kikar in från stylesearch där du hade kommenterat min tråd om bloggar, fin blogg du hade =)

2010-12-09 @ 22:07:14
URL: http://liasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0