7; Nu tändas tusen juleljus

Men ser man en skräckfilm så ska det vara mörkt har jag hört, dock är jag så himla rädd att jag blir rädd av Pirates of the Caribbean och stundtals även Harry Potter. Dock har jag sett The Shining alldeles själv men utan LJUD och Nightmare om Elm Street, new edition, med sällskap.

Som igår, måndag kl. 15:00. Den där tutan som står nära skolan börjar tjuta ... jag skriker första gången och sedan typ vid femte tjutet då jag pratade med styvpappa i telefon skrek jag minst lika högt. Han trodde att en lastbil körde på mig. Och lastbilar är jag också rädd för. Likaså broar, brustna hjärtan, skador, bryta en nagel, missa en dag i julkalendern, operation av ljumskarna à la 14 stygn eller få grovt nageltrång. Aldrig mer utgång i converse, aldrig mer utgång i skor frågetecken? Men klackskor bör dock införskaffas. Men tänk så trillar man och bryter benet för jag är klantig? Jag dog faktiskt inte i fredags på ishockeyn.




Lilla fröken lättskrämd, japp det är jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0