5; Välkommen hem

(En jullåt med EMD)

Dagens hemlighet är att jag har varit ett fan, så mycket att jag kunnat vänta på OLA SVENSSON (grr) från 8 på morgonen utanför Liseberg, då Liseberg öppnar 11 och han ska sjunga ungefär vid 19:00 på kvällen. En varm dag då vakterna vid scenen (ja vi satt längst fram efter en stunds ilande till scenen för att kunna sitta längst fram i mitten) sprutade vatten på oss för att vi inte skulle somna eller typ dö av hettan. Efter två varv flumeride och en omgång colorado hade jag hittat mina allra bästa vänner. De karusellerna är ungefär det ENDA jag åker på Liseberg.

För övrigt så har vi tjejer gjort samma för Danny Saucedo (grr) och EMD. (mumma)

Och än idag tycker jag att dessa är lika snygga som de var då.


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Kul att du är med i tävlingen! Fortsätt vara med varje dag fram till jul och tipsa även andra att vara med så blir jag extra glad! Julen är till för glädje!



Kram Ingrid, http://ingridsinspiration.se

2010-12-05 @ 20:21:23
URL: http://ingridsinspiration.se
Postat av: linn

Läste om dom dagarna i min dagbok för ett tag sen så sjukt kul :D. MINNEN <3

2010-12-06 @ 17:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0