3; Little drummer girl

Jag är en liten uppmärksamhetstjej, jag älskar all form av uppmärksamhet. Så livet som singel är inte så jobbigt dock är resten det. Som alla kanske förstått så är det slut och som min kompis sa så är jag ute på marknaden igen.

Så söker du en tjej helt utan kunskaper om matlagning, trasiga saker, insekter, händighet eller något annat i det hållet så hör av er! Dessutom kan jag inte åka skridskor eller göra annat än älska att gå runt i mitt nattlinne med hello kitty på och min morgonrock i fleece öppen över den. Avundsjuk? I bet you are.




Kommer du ihåg, när vi var små? 

Du sa att alla människor behöver tro.
Kommer du ihåg? 
När sommar'n kom, och alla gröna, sköna knoppar slog ut.
Precis som du, gör nu.
Kommer du ihåg? Det känns som igår.
När du tog min hand och vi fumlade fram genom stan.
När du kysste mig på mina läppar, min hals och min hand.
- Beiis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0