2; Mer jul, ge mig!

Överallt hör jag om vad mina vänner önskar sig i julklapp, det är telefoner och massor av mer eller mindre nödvändiga prylar. Så eftersom jag är en i mänden helt plötsligt måste jag vara lite annorlunda nu och ta mig därifrån. Bara för jag har namnsdag idag. Så igår fick jag ett litet kort från mormor min och två fina penga-lappar som hon tyckte jag kunde använda till något nytt i garderoben. Likadant varje år, gulliga mormor.

Önskelista:
Bestick, tallrikar, handdukar, stekpannor och grytor, köksredskap och sängkläder. En telefon som jag aldrig kommer få och en basgarderob. Och fred på jorden eller något. Men viktigast av allt ett presentkort på EH.




Kommer ni ihåg förra årets gäst?
Bambi försvann och nu har Frasse, en supersöt katt flyttat in i vår vedbod.
En liten innekatt tror vi dock får den vara i sitt lilla bo som vi isolerat väl.
Söta lilla Fasse, som vi tycker är en tjej.


Men nu tänker vi goda tankar, EH!!
Lilla fröken besatt? Jag? Nej, inte alls!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0