15; When you wish upon a star

Idag har jag varit sjukt onyttig, har precis ätit en halv vitlöksbaugette och tre revben till middag. Toppat med lite thailax och sönderkokt ris. Stressen kryper inpå, imorgon är det utkast till helvetet som ska in, jag tror jag dör.

Så dagens tema är att jag önskar att jag mådde bra men just nu mår jag skit och därför gnäller jag lite. Just nu har jag mensvärk och huvudvärk, alltså illamående, ont i magen, ryggen och huvudet. Dessutom har stresskurvan vänt hos mig, nu vill jag bara lägga mig ner och gråta eller stirra upp i taket. Jag orkar knappt skriva om det.

Ta mig bort från verkligheten, nu dör jag en smula.
Minnen finns i evig tid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0