13; Tänd ett ljus

Idag är det inte vilken dag som helst, idag är det Lucia. Men inte nog med det, idag börjar mina drömmar om dubbeldäckarna mellan Borås och Göteborg. Det verkar jättecoolt!

Dagens hemlighet: Jag har en dold talang, eller talang och talang, jag kan dansa singelbugg. Den som inte vet vad det är kan få en privat kurs om denne önskar, jag är dyr. Klassen min får dock den gratis och då blir det grym musik! Förresten, det blir dubbelt upp idag; Sofia Källgren – Beatrice lyssnar jag på när livet är tufft. Den handlar om mig.. haha!

Nu ska jag fortsätta vara trött på mitt liv och plugga matte, jätteroligt, men efter imorgon finns ingen matte mer i mitt liv! WOHO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0