11; Tomten jag vill ha en riktig jul

Vet ni? Imorgon är det tredje advent.

Så då börjar julstressen, giss ahur många klappar jag har köpt? ZERO! Men tankar, det har jag till mamma, småsyskonen och vännerna. Kanske en till pappa m. fru. Tankar som tar tid, hur mycket tid har jag? Det blir Göteborg i julyran nästa helg, jag kommer nog dö då så som alltid, Nathalie är den som får mina saker.

Idag så har jag varit och shoppat med mor och mormor, jag fick en halsduk av mormor och hon köpte själv två från Gina. Hon är STENcool.


Dagens lilla hemlis: Jag kom på mig själv när en kom fram på torget och frågade om jag ville vara med och tävla om julklappar, då slängde jag ur mig något pinsamt. Jag sa att jag var så pass portskämd att jag får så många julklappar jag behöver. Det värsta är att det är sant.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0