10; A Christmas Duel

Dagens fråga som jag tänkt på väldigt länge, är det fler än jag som stör mig på att det är en tjej i herrskjorta och slips i DressMANns reklam?


För övrigt var Idol-finalen bäst, inte som förra året iofs, men bra. Och om Weise nu ser detta inlägget kan han ju lägga en liten kommentar och svara om jag har en chans på honom..

Så Weise, har jag en chans på dig, du charmtroll från Lidingö? Jag vet inte hur gammal du är men jag är snart 19. Du är så galet rolig och perfekt i det som syns i rutan, let me be your stalker. Eller inte, men skriv en kommentar om du skulle se detta.



Otherwise, idol är slut för den här gången och snart börjar nästa fredagskvälls-dänga, wonder what it is. Om det är typ Lets dance så lovar jag er här och nu (om jag inte har chans på Weise) att prata med EH-killen och/eller skaffa manligt sällskap så fort det går kemiskt. Sen vet jag inte om det är kemiskt med personkemi, men ni fattar.



DAGENS PARENTES: Nobel-föreläsningen. Jag säger det igen; De som får nobelpriset är nördar, men de som föreläser om pristagarna och kan allt om dessa är värre. Let me never be one of them.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0