1; Jul, jul, strålande jul

Jag är en i mängden, jag kör en pånyttfödelse som singel och varje dag fram till jul ska jag berätta en liten hemlighet som ni inte visste eller någon text i alla fall. Min bästa vän läser min blogg och även hon kommer få lite överraskningar!

En tjej, ett brustet hjärta. En ensam själ kan man tro. Men inte när det finns så fina människor här i världen som aldrig kännt mig men stöttar mig ändå. Jag hittade idag en mycket vacker pojk, mycket vackrare än jag kommit ihåg honom som. En blink och något i rösten, en onödig fråga och ett lättat hjärta... tihi.

Jag har funnit min alldeles egna titt-kille.

En titt-kille innebär för mig att han är 183 cm, vilket jag bara antar att han är. Alla mina killar har varit det och då är denne mystiske man väldigt, väldigt snygg. Han jobbar på EH, det var han som fick mig att dra igång den här kampanjen. Eller vad det nu var.

Men han är snygg. Next time så ska jag titta mer tänkte jag och hoppas att han inte ser mig än, älskar deras té och de snygga killarna! Mumma! Dock lär det bli dyrt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0