Underbara, underbara helg!

Jag har inte gått och dött utan jag har tagit en välbehövlig stund för mig själv och min pojkvän. Vi börjar bli sådär sju-månader-tillsammans-ni-vet. Vi kanske ska börja i fredags då Erik planerade och jag följde ovetande med på vad som skulle ske. Vi började här:


Här åt vi stans bästa Paella på Avenyn med vin och öl.

Vi fortsatte sedan mot lindholmen via Göteborgshjulet och Älvsnabben.

Efter tvp glas champagne och min fina present tog vi oss in till stan. Till haket.
Stans bästa pub!

 

Haket Pub
Efter en underbar kväll åkte vi hem för att sedan gå upp tiiiidigt. Min lilla överraskning till honom väntade redan klockan sex dagen därpå.



På deras frukostbuffé kände sig min kära pojkvän alldeles i extas. Och han blev mätt. Jag är en så snäll flickvän. Sedan åkte vi hem, sov tre timmar och sedan tillbaka til stan.

Efter en lång prommenad för att hitta en frisör eller en styr och ställ cykelstation som funkade att abonnera på så gick vi genom hela stan för att sluta upp på Pullman med en öl och cider. Och sedan vidare till Liseberg med åkband tills de stängde.

Känns helt okej? Japp, plånboken? Nej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0