Solen skiner igen

D-vitaminet skjuder och jag har bara ätit frukt idag i stort sett.
Morötter, blomkål, äpple, jordgubbar, banan, ananas, björnbär, hallon och nu ska jag fixa mig en mango.
Fy tusan vad gott! Sen hoppas jag på världens bästa ska ringa mig, tihi. Jag är fortfarande sådär töntigt nykär, tre månader senare, hoppas verkligen inte detta försvinner! För äntligen lever jag mitt liv och jag är så glad för att det fungerar. Tre månader på fredag, det ska firas med restaurangbesök och vin hoppas jag!

Livet leker!

(Det betyder att jag kommit ur en gnällig pms-period, wihu)

Kommentarer
Postat av: Ekke

jag älskar dig!:D

så himla söt är du va!:D 3 månader! helt galet kul!:D<3

Det har varit den bästa tiden någonsin!:D

Plus att restaurangen blir intressant!:D

2010-04-12 @ 17:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0