Panik!

Jag tappade mina nycklar, eller min skåpsnyckel där jag har ALLT. Är det inte så jävla typiskt mig att tappa det som man måste ha dagen innan lov, första april. Det är verkligen sjukt jobbigt och dessutom kä´nner man sig helt förvirrad då man har allt bakom det där hänglåset som den försvunna nyckeln tillhör. Inte i fickor, bh eller vid skåpet. Inte där jag är eller där jag varit. Expeditionen är stängd och chansen att den finns där är obefintlig.

Trodde jag i alla fall. Jag, den mest korkade personen som finns, försöker hitta vaktmästaren men han är lika borta som min nyckel. Alltså väldigt borta. Och jag är lika stressad som en gasell när den blir jagad av en eh, eh aa ni förstår poängen! Men jag går i alla fall upp till expeditionen och hittar kuratorn som går in och hittar min nyckel! Är hon inte toppen? Och den ängeln som lämnat in min nyckel står jag i evig skuld till. Eller 60 kr i skuld till eftersom jag slapp köpa nytt lås.

Nu tänker ni säkert att jag borde skaffa kodlås till mitt skåp men vet ni? Jag vägrar.
Kodlås är bara slöseri på god tid som man har mellan lektioner. Usch.


Förstora bild... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0