Lagar i USA

Nu kan tydligen det bli olagligt med missfall i Utah, USA. Var annars?
Samtidigt som mellanstadie-elever inte får kramas eller "high-fivas" så förvånar det inte mig längre.
Tyvärr det gör det inte.

Men jag ska ju åka till USA nästa vår och där lyder följande: (tror jag)

1. Man får inte stoppa barn som leker i vattenpölar.
2. Man får inte äta apelsiner i badkaret.
3. Du får betala 500 dollar om du detonerar kärnvapen innanför Kaliforniens gräser.

Så det bör jag och min klass tänka på. Mycket att tänka på.

Kommentarer
Postat av: Tiffany ;)

ofta? vrf får man inte ettan o tvåan för?!? :S trean kan jag juh kanske förstå! hehe..;P ha en finfin helg'kramar!<3

2010-04-23 @ 16:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0