Gårdagens värsta skrik

Groda på brygga
Lånad bild. Tänkte bara visa hur äckliga grodor är. Eller nej, jag tänkte berätta om gårdagens skrik.
Jag gick med Erik från busshållplatsen och snuddar nästan till något som jag tror är ett löv med foten.
Klockan är runt halv elva tror jag. Och plötsligt rör sig "lövet" och det visar sig vara en stor groda och av chocken skriker jag.
Varpå jag skrämde sjuka Erik. Stackars.

Men sen har jag sett årets två största spindlar hos mormor, och de var superduperäckliga och med min spindelfobi så fick Kenneth komma och döda dom. Tur det. Och plötsligt kunde jag inte gå på golvet där spindlarna hade varit, sova eller sluta hyperventilera. Vilken tönt jag är. Ja, det är jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0