Skor, muffins och socker!

Hej, det har varit en full vecka nu med massa plugg, städande, pratande i telefon och annat. Därför har jag inte kunnat hålla uppe samm standard på bloggen som innan.
Menmen, jag vill bara säga två saker innan jag säger mer!

1. www.moviestreamer.se uppdateras = jag får inte se Moulin Rouge.. buhu!
2. Australia är en mycket mycket bra film!

Jag såg den igår med Nicklas och ja, vi gjorde så mycket skoj! Var ute och gick men han var otålig med att sjön skulle komma även om det var en bit att gå i regnet. Den kom tillslut så satte vi oss på en bänk och tittade på en knepig båt som körde väldigt långsamt som en orm från ena sidan av sjön till där vi satt ungefär.

Idag har jag köpt skor på Visko i Skene, efter typ trehundra varv där inne utan att hitta något som passade mig och mitt sinne så hittade jag dessa som får vara mina tillfälliga tills jag hittar några stövlar.. Jag vill ju ha lårhöga men mina vader tillåter inte det typ. Får annars bli fjolårets stövlar, I don't care!

Men såhär ser de ut;


På fredag blir det bakning tror jag, jag ska baka chocolate cupcakes bara för de är såååå goda! Kanske borde baka dubbel sats till helgen efter för jag ska iväg och mina muffins är så söta, haha!

(Recept finns på recept.nu)

Men nu ska jag typ inte göra någonting, kanske plugga företagsekonomi eller något. Den här veckan blir ändå ganska soft för vi ska till Ulricehamn imorgon och slutar vid 14-15 någon gång så om någon som läser detta vill fika så är jag öppen för förslag för var! Och på torsdag ska vi paddla.. ja det vet jag inte hur det kommer gå men det löser sig! Allt löser sig! :)

Bea is optimist today.. 

Pussilipuss på nosen! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0