Jag vet, jag vet, jag vet...

Hej på er där ute i världen, jag är peppad!

Peppad för allt och lite till, som svenska-prov imorgon och marknadsundersökning. (kanske inte till max men..) Jag är megapeppad till helgen, nästa vecka, ledarskapsinternatet, höstlovet, teknis vs b*ck*ng, jul och nyår! Sen kommer resan till Rom och några månader fram fyller jag år. Sen kommer årets höjspunkt, KORTEGEN sen är det sommarlov igen.

Jag vet att mycket är tufft ibland som när vågor bryter mot land.
Jag vet att det krävs mycket styrka för att hålla ihop eller bryta.
Jag vet att man inte kan klara någonting utan hopp.
Jag vet att det inte alltid kommer ligga i topp.
Jag vet att jag kan vara en plåga ibland, men det enda jag vill är att hålla din hand.
Hålla den hårt och aldrig låta den gå, även om det inte alltid kan vara vi två.
Men den synen vill jag ej se, tårarna bunkras upp och jag känner känslor jag aldrig känt förut.
En saknad så stor att den når från månen till mig och från mig till solen.

Vi ser samma stjärnor och om du tittar upp i skyn så finns jag där.
Det lovar jag dig, med allt jag har i insats.
Du är varm.

Love, Beatrice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0